Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Üye olmaları problem değil. Silmesem belki yüzlerce bot olacaktı. Bir şekilde siteye trafik oluyor. Alexa açısından fena sayılmaz. Konu da açamıyorlar zaten.
Fakat zararı olabilir mi diye açtım konuyu. Daha önce başına gelenlerden bilgi alayım diye...