Forum sitelerimde acayip botlar görüyorum. Kendiliğinden veya manuel olarak (tam bilemicem) üye oluyorlar. Daha sonra periyodik bir biçimde belli zaman aralıkları ile sürekli siteye giriş yapıyorlar. Genelde çin işi botlar oluyor. Çoğunu siliyorum ama iyi mi, kötü mü anlamadım.
Görevi, zararı, katkısı, etkisi vs. nedir?
Daha önce böyle şeylerle karşılaşan var mı?
Alınan üyelikler şuna benzer şekilde...
IP: 24.22.160.170
Host adı: c-24-22-160-170.hsd1.wa.comcast.net
E-Posta: jozygoodall@gigamixin.cn