• 14-09-2010, 02:06:42
    #1
    tatil bitiyor üniversite kayıt yenilemeleri yaklaştı. yarın da bizim okulu kayıt yenilemesi var fakat sistem çok yoğun oluyor girene kadar kontenjan doluyor. yoğun olan sitelere daha hızlı girebilmek için neler öneririsiniz? örneğin: operanın turbo özelliği oldukça kullanışlı.
  • 14-09-2010, 02:50:38
    #2
    Yöntem aramana gerek yok, biraz uykundan ödün ver sabah 5-6 gibi işlemini yapmaya çalış eminim sorun olmaz...
  • 14-09-2010, 04:03:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ssk ya erkenden girilen kuyruklar gibi, bu sefer de herkes 5-6 gibi giriyormuş... sen en iyisi 3-4 gibi gir. ya da... herkes aynı hesabı yaparsa ayvayı yedin boş ver kayıt işini falan
  • 14-09-2010, 06:18:38
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    y4z4RcizeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ssk ya erkenden girilen kuyruklar gibi, bu sefer de herkes 5-6 gibi giriyormuş... sen en iyisi 3-4 gibi gir. ya da... herkes aynı hesabı yaparsa ayvayı yedin boş ver kayıt işini falan
    ++ Sen beni güldürdün allahda seni güldürsün...

    Bencede sabah 4-5 gibi girmelisin.
  • 14-09-2010, 10:01:00
    #5
    son ders kaydında Ankaradan uykusuz gelip bir de gece okulda kaldım uyumadım uyku sorun değil fakat o saatte sistem açılmıyor ki. bugün 12 de açılacak
  • 14-09-2010, 15:45:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    juba08 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son ders kaydında Ankaradan uykusuz gelip bir de gece okulda kaldım uyumadım uyku sorun değil fakat o saatte sistem açılmıyor ki. bugün 12 de açılacak
    12:01 de gir.

    Sunucu yoğunsa operanın turbo özelliği yada diğer özellikleride kullansan sunucudan alacağınc evap değişmeyecektir.Bunun bir yolu yok,maalesef.