juba08 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
son ders kaydında Ankaradan uykusuz gelip bir de gece okulda kaldım uyumadım uyku sorun değil fakat o saatte sistem açılmıyor ki. bugün 12 de açılacak
12:01 de gir.

Sunucu yoğunsa operanın turbo özelliği yada diğer özellikleride kullansan sunucudan alacağınc evap değişmeyecektir.Bunun bir yolu yok,maalesef.