y4z4RcizeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ssk ya erkenden girilen kuyruklar gibi, bu sefer de herkes 5-6 gibi giriyormuş... sen en iyisi 3-4 gibi gir. ya da... herkes aynı hesabı yaparsa ayvayı yedin boş ver kayıt işini falan
++ Sen beni güldürdün allahda seni güldürsün...

Bencede sabah 4-5 gibi girmelisin.