• 11-09-2010, 13:21:51
    #1
    Selam arkadaşlar,

    Hepsiburada.com' dan 3 gün önce bi' sipariş verdim. Ürünün durumu hala ;
    " Güvenliğiniz için sipariş bilgileriniz kontrol ediliyor... " konumun da. Böyle ilkel yöntemler uygulayacaklarına şifre sorsalar, 3dsecure uygulasalar. Neyse bu durumu atlatmanın yolu var mıdır, açtığım destek talebine de cevap vermediler.
  • 11-09-2010, 13:25:28
    #2
    Belki bayram sebebiyle gecikme oluyordur.
  • 11-09-2010, 13:28:53
    #3
    3 gün önce yani arife günü sipariş vermişseniz gayet normal bi durum
  • 11-09-2010, 13:30:17
    #4
    O_o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 gün önce yani arife günü sipariş vermişseniz gayet normal bi durum
    Arife günü sabah verdim siparişi. Hala onaylanmayınca kıllandım biraz, ondan sorayım dedim bi' .
  • 11-09-2010, 16:30:31
    #5
    siparişin parasal miktarı yüksekse bazı durumlarda telefonla onay alıyorlar.
  • 11-09-2010, 16:32:49
    #6
    bende sipariş verdim bayram dolayısı ile siparişler 13'ünde uygulamaya konulacaktır diye bir yazı cıktı pazartesiyi bekleyecez anlaşılan
  • 11-09-2010, 16:34:47
    #7
    trgino adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siparişin parasal miktarı yüksekse bazı durumlarda telefonla onay alıyorlar.
    Evet, biraz yüksek. Onay olayı kötü olmuş, sistemde ki numaraları kullanmıyorum çünkü.
    Slvaest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende sipariş verdim bayram dolayısı ile siparişler 13'ünde uygulamaya konulacaktır diye bir yazı cıktı pazartesiyi bekleyecez anlaşılan
    Bende de o yazı çıksaydı keşke de, bu konuyu açmasaydım. Bi' de Aras Kargo' yu seçtim, artık haftaya gelir siparişler.
  • 11-09-2010, 17:13:15
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam arkadaşlar,

    Hepsiburada.com' dan 3 gün önce bi' sipariş verdim. Ürünün durumu hala ;
    " Güvenliğiniz için sipariş bilgileriniz kontrol ediliyor... " konumun da. Böyle ilkel yöntemler uygulayacaklarına şifre sorsalar, 3dsecure uygulasalar. Neyse bu durumu atlatmanın yolu var mıdır, açtığım destek talebine de cevap vermediler.
    Kartınızın güvenliğini kendinizde onaylayabilirsiniz. Hatırladığım kadarıyla hepsiburada kartınızdan ödemeyi alırken, açıklamaya bir kod bırakıyor, bu kodu hepsiburada güvenlik onayı olan kısımdaki kod yerine yazdığınızda güvenlik kontrolü otomatik geçiyor.

    Ayrıca aynı gün içinde güvenlik doğrulaması yapıyorlar bayram dolayısı ile güvenlik doğrulaması olmamıştır p.tesi gününü beklemen gerekiyor.