Selam arkadaşlar,
Hepsiburada.com' dan 3 gün önce bi' sipariş verdim. Ürünün durumu hala ;
" Güvenliğiniz için sipariş bilgileriniz kontrol ediliyor... " konumun da. Böyle ilkel yöntemler uygulayacaklarına şifre sorsalar, 3dsecure uygulasalar. Neyse bu durumu atlatmanın yolu var mıdır, açtığım destek talebine de cevap vermediler.
Kartınızın güvenliğini kendinizde onaylayabilirsiniz. Hatırladığım kadarıyla hepsiburada kartınızdan ödemeyi alırken, açıklamaya bir kod bırakıyor, bu kodu hepsiburada güvenlik onayı olan kısımdaki kod yerine yazdığınızda güvenlik kontrolü otomatik geçiyor.
Ayrıca aynı gün içinde güvenlik doğrulaması yapıyorlar bayram dolayısı ile güvenlik doğrulaması olmamıştır p.tesi gününü beklemen gerekiyor.