Konu
Hepsi Burada saçmalığı
11-09-2010, 16:32:49
#6
Slvaest
bende sipariş verdim bayram dolayısı ile siparişler 13'ünde uygulamaya konulacaktır diye bir yazı cıktı pazartesiyi bekleyecez anlaşılan