extreme çalışmıyor
29
●1.768
- 23-04-2006, 23:27:22Üyeliği durdurulduEvet...
There is no Tracking Account registered with the '........' login. - 23-04-2006, 23:29:15Üyeliği durduruldubazen düzenleme oluyordu ama böyle demiyordu hesabada giremiyorum
- 23-04-2006, 23:47:31Hayır, www.forumaj.com da koskacam orjinal boyutunda ve aynı pencerede açılıyor yani hiç ipnelik yok ama hesap da hata var.xfatihx adlı üyeden alıntı:
Başka bir sitemde karınca yazısı kadar banner boyutu o da kapalı.
Her durumda kapalı. Açık olan varmı arkadaşlar?