extreme çalışmıyor
29
●1.768
- 24-04-2006, 00:19:43Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bizim canver.net te yeni sayılır çalışıyor alexis logoyu da küçültmüş
http://t.extreme-dm.com/?login=canver - 24-04-2006, 00:20:16MisafirGeçici bir sorun var sanırım. Heyecan yapmayın. Düzelir. Bütün sitelerde öyle.
- 24-04-2006, 00:23:13MisafirSon zamanlarda sürekli hata verip geçici bir süre çalışma var diyordu. Sanırım sorun ciddi ve çözmeye çalışıyorlar. 1-2 gün beklemek lazım. Daha ne olduğunu bile bilmiyoruz. Ani karar verip ani şeyler yapmamak lazım.