xfatihx adlı üyeden alıntı:
extreme logosunun boyutunu küçüldüğümüzden olmasın?
Hayır, www.forumaj.com da koskacam orjinal boyutunda ve aynı pencerede açılıyor yani hiç ipnelik yok ama hesap da hata var.

Başka bir sitemde karınca yazısı kadar banner boyutu o da kapalı.

Her durumda kapalı. Açık olan varmı arkadaşlar?