Arkadaşlar linux host var bende, bir tane .asp uzantılı dosya eklemem lazım. Bunu yapmak mümkün müdür ? Database falan yok, sadece çıplak bir dosya çalıştırmam lazım. Dosyanın içinde .asp ile ilgili bişey yok, html ile oluşturulmuş; Ancak uzantısının .asp olması gerekiyor. Uzantıyı .asp yapınca da html parçaları txt/yazı olarak görüntüleniyor.
Nasıl halledebilirim bunu, htaccess vs ile halledilmez mi ?
Linux'ta Bir Asp çalıştırmak ?
13
●4.758
- 20-07-2010, 14:15:22Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Asp Bileşeni sunucuda yüklü ise çalıştırabilirsin hocam , ama windows sunucu gibi verim alamazsın , bazı bileşenlerde çalışmayabilir.
- 20-07-2010, 14:33:02Bildiğim kadarıyla Linuxda ASP Kurulmuyor,
Fakat araştırdım biraz http://www.mono-project.com/Main_Page Burda bulunan mod ile birlikte ASP.NET aktif edilebiliyormuş ne kadar verimli bilemiyorum. - 20-07-2010, 16:35:29hocam dosyayı atın pm den onu PHP yapmanın yollarını arayalım isterseniz ?
- 20-07-2010, 16:47:34Dostum içerik önemli değil, sadece uzantının .asp olması lazımby_antiseptic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

içerik şöyle bişey olsun mesela ;
Ama dosya uzantısını aliveli.asp yapmam lazım, aliveli.asp yapınca da şöyle bi görüntü çıkıyor ;Alıntı

İçeriğin görüntülenmesini istiyorum ama .txt olarak görüntüleniyor
- 20-07-2010, 18:06:39Eğer doğru anladıysam sadece uzantının asp olması gerekiyorsa .htaccessle bunu yapabilirsiniz:
https://www.r10.net/php/667207-phpyi-...spxhophey.html - 21-07-2010, 16:58:33Evet istediğim şey aynen bu, ancak verilen kodları kullandım çalışmadı.ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

