• 20-07-2010, 14:12:29
    #1
    Arkadaşlar linux host var bende, bir tane .asp uzantılı dosya eklemem lazım. Bunu yapmak mümkün müdür ? Database falan yok, sadece çıplak bir dosya çalıştırmam lazım. Dosyanın içinde .asp ile ilgili bişey yok, html ile oluşturulmuş; Ancak uzantısının .asp olması gerekiyor. Uzantıyı .asp yapınca da html parçaları txt/yazı olarak görüntüleniyor.

    Nasıl halledebilirim bunu, htaccess vs ile halledilmez mi ?
  • 20-07-2010, 14:15:22
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Asp Bileşeni sunucuda yüklü ise çalıştırabilirsin hocam , ama windows sunucu gibi verim alamazsın , bazı bileşenlerde çalışmayabilir.
  • 20-07-2010, 14:33:02
    #3
    Bildiğim kadarıyla Linuxda ASP Kurulmuyor,
    Fakat araştırdım biraz http://www.mono-project.com/Main_Page Burda bulunan mod ile birlikte ASP.NET aktif edilebiliyormuş ne kadar verimli bilemiyorum.
  • 20-07-2010, 16:35:29
    #4
    hocam dosyayı atın pm den onu PHP yapmanın yollarını arayalım isterseniz ?
  • 20-07-2010, 16:47:34
    #5
    by_antiseptic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam dosyayı atın pm den onu PHP yapmanın yollarını arayalım isterseniz ?
    Dostum içerik önemli değil, sadece uzantının .asp olması lazım

    içerik şöyle bişey olsun mesela ;

    Alıntı
    <html>
    <head>
    <title> Teknik Analiz</title>
    </head>
    <body>
    Yapılmakta....
    </body>
    </html>
    Ama dosya uzantısını aliveli.asp yapmam lazım, aliveli.asp yapınca da şöyle bi görüntü çıkıyor ;



    İçeriğin görüntülenmesini istiyorum ama .txt olarak görüntüleniyor
  • 20-07-2010, 16:52:05
    #6
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Apache ASP bileşeni kurulması gerekli.
  • 20-07-2010, 18:06:39
    #7
    Eğer doğru anladıysam sadece uzantının asp olması gerekiyorsa .htaccessle bunu yapabilirsiniz:
    https://www.r10.net/php/667207-phpyi-...spxhophey.html
  • 21-07-2010, 16:58:33
    #8
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer doğru anladıysam sadece uzantının asp olması gerekiyorsa .htaccessle bunu yapabilirsiniz:
    https://www.r10.net/php/667207-phpyi-...spxhophey.html
    Evet istediğim şey aynen bu, ancak verilen kodları kullandım çalışmadı.
  • 21-07-2010, 17:04:30
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    AddType application/x-httpd-php .asp

    şunu eklersen htaccesse asp olan dosyaları php gibi işlersin. sonuçta php içine html gömebildiğin için işini görür.