Konu
Linux'ta Bir Asp çalıştırmak ?
20-07-2010, 14:15:22
#2
WebTasarimLive
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Asp Bileşeni sunucuda yüklü ise çalıştırabilirsin hocam , ama windows sunucu gibi verim alamazsın , bazı bileşenlerde çalışmayabilir.