ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer doğru anladıysam sadece uzantının asp olması gerekiyorsa .htaccessle bunu yapabilirsiniz:
https://www.r10.net/php/667207-phpyi-...spxhophey.html
Evet istediğim şey aynen bu, ancak verilen kodları kullandım çalışmadı.