Konu
Linux'ta Bir Asp çalıştırmak ?
21-07-2010, 16:58:33
#8
myqatsel
ilyasbat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eğer doğru anladıysam sadece uzantının asp olması gerekiyorsa .htaccessle bunu yapabilirsiniz:
https://www.r10.net/php/667207-phpyi-...spxhophey.html
Evet istediğim şey aynen bu, ancak verilen kodları kullandım çalışmadı.