• 28-06-2010, 18:45:22
    #1
    Üyeliği durduruldu
    KOnu Kapandı
  • 28-06-2010, 18:47:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    -rep manyağı yapmışlar :S
  • 28-06-2010, 18:49:46
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Çok sinirlenmiş arkadaş, demekki bazı şeyler yolunda gitmiyor.
    Geçmiş olsun hocam.
  • 28-06-2010, 18:52:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sevket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok sinirlenmiş arkadaş, demekki bazı şeyler yolunda gitmiyor.
    Geçmiş olsun hocam.
    Teşekür ederim hocam sağolun
  • 28-06-2010, 18:52:27
    #5
    @2 ayarını vermiş.

    @1 arkadaşım r10'da ***** site satışlarında site ismini vermen yasak. pm ile istetmen gerekiyor. şimdi sana sorsam forum kurallarının tamamını okdun mu diye cevap veremezsin. bak iyi anıma denk geldin -rep vermiyorum. ama git şu kuralları oku da gel istersen. bu başlığı da sildir bir an önce. iyi çalışmalar dilerim.
  • 28-06-2010, 18:58:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    DazZLeDarK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @2 ayarını vermiş.

    @1 arkadaşım r10'da ***** site satışlarında site ismini vermen yasak. pm ile istetmen gerekiyor. şimdi sana sorsam forum kurallarının tamamını okdun mu diye cevap veremezsin. bak iyi anıma denk geldin -rep vermiyorum. ama git şu kuralları oku da gel istersen. bu başlığı da sildir bir an önce. iyi çalışmalar dilerim.
    BUkurallar sadece ücret ödemeyen kişiler için mi?
    domain satış bölümüne bak bakalım durum nasıl ?
    Kuralar herkez için olmalı sadece normal üyeler in değil
  • 28-06-2010, 19:00:40
    #7
    bu mesajı yazdıktan sonra bir daha online olmamalısın bence.
  • 28-06-2010, 19:00:48
    #8
    agrisevdasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BUkurallar sadece ücret ödemeyen kişiler için mi?
    domain satış bölümüne bak bakalım durum nasıl ?
    Kuralar herkez için olmalı sadece normal üyeler in değil
    o kural herkes için geçerli.. eğer ***** domian satıyorsanız adresim pm ile isteyin yazın konu içine.. ister paralı üye olursunuz isterseniz olmazsınız kimse sizi zorlamıyor ki. öyle bir ayrımda yok. forum kurallarını okuyun tekrardan.