@2 ayarını vermiş.
@1 arkadaşım r10'da ***** site satışlarında site ismini vermen yasak. pm ile istetmen gerekiyor. şimdi sana sorsam forum kurallarının tamamını okdun mu diye cevap veremezsin. bak iyi anıma denk geldin -rep vermiyorum. ama git şu kuralları oku da gel istersen. bu başlığı da sildir bir an önce. iyi çalışmalar dilerim.