DazZLeDarK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@2 ayarını vermiş.

@1 arkadaşım r10'da ***** site satışlarında site ismini vermen yasak. pm ile istetmen gerekiyor. şimdi sana sorsam forum kurallarının tamamını okdun mu diye cevap veremezsin. bak iyi anıma denk geldin -rep vermiyorum. ama git şu kuralları oku da gel istersen. bu başlığı da sildir bir an önce. iyi çalışmalar dilerim.
BUkurallar sadece ücret ödemeyen kişiler için mi?
domain satış bölümüne bak bakalım durum nasıl ?
Kuralar herkez için olmalı sadece normal üyeler in değil