Merhaba,
Cw' de bi' kaç işim (Güvenlik) var. Kefil olabilecek bi' arkadaş var mı ?
Not: Çok yakın bi' tanıdığım Haberci Destek tim lideri ama, elini ayağını internetten çekti maalesef. En son çare ondan rica edeceğim, teşekkürler.
Cyber Warrior Kefil
13
●1.717
- 18-06-2010, 06:02:10Tam olarak açarmısınız konuyu, kefil derken?
Bir arkadaşım burdakileri tanıyor, isterseniz konuşturabilirim. - 18-06-2010, 06:14:05Cw' ye üye olursunuz, bu üyelikler bi' kategoride toplanır. Birisi size kefil olur ve normal üye statüsüne geçersiniz. Basit bi' işlem yani istediğim.Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

2005 kayıt tarihli bi' üyeliğim vardı, fakat aktif olmadığı için silinmiş. - 18-06-2010, 06:20:10Hocam msn adresimi gönderdim, okuldan gelince konuştururum sizi arkadaşla. O halleder işinizi.BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
