• 18-06-2010, 16:29:49
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    benim üyeliğim yok yardım edecek lütfen lokosit at w.cn eklesin
  • 18-06-2010, 23:32:19
    #11
    Üyeliği durduruldu
    bana p.m atan arkadaşlara davetiyeleri yollanmıştır...
  • 18-06-2010, 23:36:50
    #12
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    davetiye dedimde aklıma bana msnden yazan ahmet aklıma geldi

    ahmet dediki : abi ben davetiye için başvurdum adımı ''rıfkı'' yaptım ama davetiye gelmedi.

    bende şunu dedim : ula bende olsam rıfkıya davet yollamam. O nasıl isim öyle tarkan teoman gibi klas bişeyler yaz gelir dedim. hala davetiye gelcek diye bekliyor

    güven çok önemli tanımadığımız insanlara davetiye yollamak çok büyük sorumluluk...

    bjkli varsa bir davetiyede bana yollarmısın? söz forumu karıştırmam
  • 18-06-2010, 23:50:04
    #13
    Kefalet ihtiyacı olanlar pm den banada ulaşabilir.
  • 25-07-2010, 16:58:03
    #14
    Üyeliği durduruldu
    davetiye istiyen arkadaslar p.m atsınlar..