Cyber Warrior Kefil
13
●1.717
- 18-06-2010, 23:36:50davetiye dedimde aklıma bana msnden yazan ahmet aklıma geldi

ahmet dediki : abi ben davetiye için başvurdum adımı ''rıfkı'' yaptım ama davetiye gelmedi.
bende şunu dedim : ula bende olsam rıfkıya davet yollamam. O nasıl isim öyle
tarkan teoman gibi klas bişeyler yaz gelir dedim. hala davetiye gelcek diye bekliyor 
güven çok önemli tanımadığımız insanlara davetiye yollamak çok büyük sorumluluk...
bjkli varsa bir davetiyede bana yollarmısın? söz forumu karıştırmam

