BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cw' ye üye olursunuz, bu üyelikler bi' kategoride toplanır. Birisi size kefil olur ve normal üye statüsüne geçersiniz. Basit bi' işlem yani istediğim.

2005 kayıt tarihli bi' üyeliğim vardı, fakat aktif olmadığı için silinmiş.
Hocam msn adresimi gönderdim, okuldan gelince konuştururum sizi arkadaşla. O halleder işinizi.