• 02-07-2007, 17:34:29
    #10
    Üyeliği durduruldu
    realist gerçekten iyi sayıyo ama ara sıra sanırım site saldırı alıyor çalışmıyor. Sürekli extreme gibi çalışsa en doğru yer derim
  • 02-07-2007, 17:36:18
    #11
    hengame adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence ExtReMe bi abimiz google analiz kullandı ertesi gün sandbox a girdi
    hemen siliyim benim siteleri o zaman
  • 02-07-2007, 17:40:14
    #12
    Misafir
    Arkadaşlar bir kavram karmaşası yaşıyoruz.

    Biri diyki google analitycs kullan extreme kullanma .Bikez ikisinin alanları işlevleri ve kullanım şekilleri çok farklı

    Extreme ile sitenize giren tüm kullanıcılara istatistikleriniz açık bir şekilde sunulur.Oysa google analiyst daha çok kişiye özel kullanım içindir.

    Statcountermi extreme mi diye bir soru var bununda cevabı Tüm dünyada tarafından özellikle türkler tarafından Kabul edilen extreme olması dolayısı ile extremedir cevap.Yani ben bir siteye reklam vericeksem extremesini sorarım.
  • 02-07-2007, 17:53:23
    #13
    ****** doğru diyor bu soruyu sormamın nedeni zaten statcounterında extreme gibi ziyaretçinini görebildiğ versiyonu mevcut fakat google analytics böyle bir islevi yok sanırım ayrıca biraz karışık geldi o bana kulanmıstım zamanında, fakat herkes tarafından extreme sayıldığına göre extreme ile devam... tesekkurler