Arkadaşlar bir kavram karmaşası yaşıyoruz.

Biri diyki google analitycs kullan extreme kullanma .Bikez ikisinin alanları işlevleri ve kullanım şekilleri çok farklı

Extreme ile sitenize giren tüm kullanıcılara istatistikleriniz açık bir şekilde sunulur.Oysa google analiyst daha çok kişiye özel kullanım içindir.

Statcountermi extreme mi diye bir soru var bununda cevabı Tüm dünyada tarafından özellikle türkler tarafından Kabul edilen extreme olması dolayısı ile extremedir cevap.Yani ben bir siteye reklam vericeksem extremesini sorarım.