StatCounter mı ExtReMe mi ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
StatCounter mı ExtReMe mi ?
12
●
1.073
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
StatCounter mı ExtReMe mi ?
1
2
02-07-2007, 16:23:07
#1
undefined
bugün ilk kez iki trackerın da istatistiklerine baktım tekilleri aralarında iki kat gibi fark var extreme 500 gösteriyorsa statcounter 250 gösteriyor. yanlış fln bakmadım tekile bakıyorum :) fakat böyle bir sorun oluşmuş. şimdi hangisine güveneyim
02-07-2007, 16:42:21
#2
eSpaps
extremetracking derim
02-07-2007, 16:49:23
#3
Carpediem
Bence ikisinin yerine Google Analytics kullanman senin için daha iyi olur.
02-07-2007, 17:02:21
#4
Jonturk
google analytics te tıklamaların nerden geldiğine nasıl bakıyoz
02-07-2007, 17:06:39
#5
Pc_Kopath
Üyeliği durduruldu
İkisi de aynı çıkıyor bende aşağı yukarı
02-07-2007, 17:08:26
#6
Sava$
bence webservis
02-07-2007, 17:14:14
#7
seragon
google analytics
tavsiye ederim, diğerlerine nazaran daha kesin sonuçlar veriyor.
02-07-2007, 17:14:39
#8
Duygusal
bence realist
02-07-2007, 17:28:32
#9
hengame
bence ExtReMe bi abimiz google analiz kullandı ertesi gün sandbox a girdi
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler