• 02-04-2010, 02:39:36
    #10
    konuyu alakalı kategori altında açsaydınız bura ile ne ilgisi var açtığınız konunun
  • 02-04-2010, 07:43:11
    #11
    İnş Kabul Edilirsin.
  • 02-04-2010, 08:04:54
    #12
    ****** pm at derim buna.
  • 02-04-2010, 10:48:20
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşım umarım kabul edilirsin.
    Bende r10'dan banlanmamak için Davetiye bile göndermiyorum.Ne olur ne olmaz değil mi ?
    Ben davetiye yollarım davet ettiğim kişi kötü şeyler yazar banada değer...

    İnşallah kabul edilirsin ve bir daha aynı hataya düşmezsin (:
    Zaman kötü (: