Arkadaşım umarım kabul edilirsin.
Bende r10'dan banlanmamak için Davetiye bile göndermiyorum.Ne olur ne olmaz değil mi ?
Ben davetiye yollarım davet ettiğim kişi kötü şeyler yazar banada değer...
İnşallah kabul edilirsin ve bir daha aynı hataya düşmezsin (:
Zaman kötü (: