Sayın R10 yönetimi ve admin arkadaşlar...
Kısa bir süre önce theas isimli kullanıcı adım haklı olarak banlanmıştır.
Fakat ortada bilinmesi gereken bir durum vardır.
R10 da tanışdığım ve pek samimi olmadığım bir arkadaşım R10'dan bilgi almak istediğini ve üyeliğinin olmadığını söyledi. Benden kullanıcı adımı ve şifremi istedi, ben de olaya iyi niyetli yaklaşarak bilgilerimi verdim. Ve bir kaç saat sonra tekrar girmeye çalıştığım da benden kullanıcı bilgilerimi isteyen kişinin birden fazla hesabı olduğu için hesaplarının banlandığını ve benim hesabımın da bunların arasında banlandığını gördüm.
R10 yönetiminden; Aynı hataya tekrar düşmeyeceğimi, kullanıcı bilgilerimi asla başkasıyla paylaşmayacağıma söz vererek, theas adlı kullanıcı adımın tekrar tarafıma iade edilmesini rica ediyorum...
NOT: acemi_webmaster kullanıcı adlı profilimin gerek görülmesi halinde silinebileceğini kabul ediyorum...
Saygılarımla...
R10 Yönetimine
12
●861
- 01-04-2010, 19:29:37Üyeliği durduruldu
- 01-04-2010, 19:55:10Hesabın başkası tarafınan kullanılmasını kabul etmeyebilirler.
Not: (Genel) Her banlanan profilini geri almak için böyle yapabilir sonradan. - 01-04-2010, 19:57:26Üyeliği durdurulduDoğru söylüyorsunuz ve gayet haklısınız. Artık dürüstlüğüm konusunda karar verebilecek sadece R10 yönetimi.grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-04-2010, 02:17:27Üyeliği durdurulduGaliba konuyu yanlış yerde açmışım ama artık ok yaydan çıktı bir kere
inşallah r10 yönetimi bu konu başlığı altında bana bir cevap verecek
- 02-04-2010, 02:25:03Üyeliği durdurulduKanıtlanabilir şeyler derken arkadaşımın multi üyeliklerini mi demek istedin ?
Acaba benim genellikle hangi IP'den girdiğim tespit edilemezmi?
forumda kategorisine falan açsaydınız keşke