• 30-03-2010, 16:22:05
    #1
    Nerden geldi bilmiyorum sanırım kurduğum programlardan birisinden bulaştı bu virüs gibi şey.. Her ne kadar kullanmasam da arada sırada .css kontrolü için giriyorum explorer ile..

    lay2.com diye bir sitenin linki explorer'ı işgal etmiş ve değiştirilemiyor. Bunu nasıl düzeltebilirim ? Win 7 kullanıyorum..
  • 30-03-2010, 16:58:02
    #2
    Büyük ihtimal sorununu burası çözer.
  • 30-03-2010, 17:19:33
    #3
    hta sanırım derdin
    ama yukardakı sıte ısını gorur olmazsa

    http://www.google.com.tr/#hl=tr&sour...16553c29dac7ba

    bunlardan bırı mutlaka ıse yarıyor komsumuzunda olmustu
  • 30-03-2010, 22:30:45
    #4
    antishareware : Hocam oradan belirlenmiş olan anasayfayı sildim fakat internet explorer seçeneklerinden düzenleyemiyorum.. Acaba başlangıç sayfası kısmını silsem sorun olur mu ?

    JiqqA : Onların sitelerine üye olmak zorunda değilim, Google'dan bilerek arama yapmıyorum. Forumlardan çıkan bütün sonuçlarda adamlar sitelerine üye yapmanın derdinler.
  • 30-03-2010, 22:35:43
    #5
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    antishareware : Hocam oradan belirlenmiş olan anasayfayı sildim fakat internet explorer seçeneklerinden düzenleyemiyorum.. Acaba başlangıç sayfası kısmını silsem sorun olur mu ?

    JiqqA : Onların sitelerine üye olmak zorunda değilim, Google'dan bilerek arama yapmıyorum. Forumlardan çıkan bütün sonuçlarda adamlar sitelerine üye yapmanın derdinler.
    uye yapma konusunda tamamen katılıyorum sana kardesım ama sonucta bloglarda vardı ben tam adresı bulamadım pcnet dergısı forumunda detaylı analtım kurtulus seklı vardı bu aramada bulmustumda
  • 30-03-2010, 22:41:52
    #6
    Şimdilik bu şekilde kullanabilirim.. Zaten aktif olarak kullandığım tarayıcı Chrome, makineyi hiç yormuyor.. Mozilla kullanıyordum bundan önce o da makineyi çok yoruyordu, şimdilik iyi böyle fazla bir sıkıntısı yok..
  • 31-03-2010, 13:23:15
    #7
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdilik bu şekilde kullanabilirim.. Zaten aktif olarak kullandığım tarayıcı Chrome, makineyi hiç yormuyor.. Mozilla kullanıyordum bundan önce o da makineyi çok yoruyordu, şimdilik iyi böyle fazla bir sıkıntısı yok..
    Bilgisayarınızda Teamviewer adlı program mevcut ise bağlanıp halledebilirim. Eğer isterseniz pm atınız.
  • 31-03-2010, 14:47:57
    #8
    sezoakbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayarınızda Teamviewer adlı program mevcut ise bağlanıp halledebilirim. Eğer isterseniz pm atınız.
    Program kurulu değil hocam yanlış anlamayın ama güvenlik açısından bu tür işlemlere pek sıcak bakmıyorum, nasıl yapabileceğimi söyleyebilirsiniz..
  • 31-03-2010, 15:06:40
    #9
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Program kurulu değil hocam yanlış anlamayın ama güvenlik açısından bu tür işlemlere pek sıcak bakmıyorum, nasıl yapabileceğimi söyleyebilirsiniz..
    https://www.r10.net/genel-webmaster-k...kilitleme.html

    bu konuda birşeyler yazılmıştı, buradan halledebilirsin.