beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Program kurulu değil hocam yanlış anlamayın ama güvenlik açısından bu tür işlemlere pek sıcak bakmıyorum, nasıl yapabileceğimi söyleyebilirsiniz..
https://www.r10.net/genel-webmaster-k...kilitleme.html

bu konuda birşeyler yazılmıştı, buradan halledebilirsin.