Şimdilik bu şekilde kullanabilirim.. Zaten aktif olarak kullandığım tarayıcı Chrome, makineyi hiç yormuyor.. Mozilla kullanıyordum bundan önce o da makineyi çok yoruyordu, şimdilik iyi böyle fazla bir sıkıntısı yok..
Bilgisayarınızda Teamviewer adlı program mevcut ise bağlanıp halledebilirim. Eğer isterseniz pm atınız.