beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
antishareware : Hocam oradan belirlenmiş olan anasayfayı sildim fakat internet explorer seçeneklerinden düzenleyemiyorum.. Acaba başlangıç sayfası kısmını silsem sorun olur mu ?

JiqqA : Onların sitelerine üye olmak zorunda değilim, Google'dan bilerek arama yapmıyorum. Forumlardan çıkan bütün sonuçlarda adamlar sitelerine üye yapmanın derdinler.
uye yapma konusunda tamamen katılıyorum sana kardesım ama sonucta bloglarda vardı ben tam adresı bulamadım pcnet dergısı forumunda detaylı analtım kurtulus seklı vardı bu aramada bulmustumda