• 14-06-2007, 12:35:14
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkdaÅŸlar merhaba;
    ben r10daki script satışları hakkında gördüğüm bir yanlışı sizinle paylaşmak istedim umarım kısa sürede r10 yöneticileri bu hatanın önüne geçerler

    $uan hala satışta bulunan pm ile demo istenen çoğu script w_arezdir
    bununla birlikte yabancı null scriptler editlenmekte ben kodladım diye satan arkadaşlarda aramızda bulunmaktadır

    hatta dahada ileri giden sözde webmaster olan script hackerlar demo adresi olarak hackledikleri siteyi vermekte ve kendi kodladığını iddaa etmektedir

    dikkatimi çeken diğer nokta ise üyesi olduğum powerwarez.orgdan para verip elit üyelik almış olan webmasterlar burada bulunmakta emek hırsızlarının yaptığı işi editleyip editleyip burada satıyorlar

    BEN BÖYLE İNSANLARIN PARA KAZANMASINA KARŞIYIM, GERÇEK CODERLAR BU SEBEPLERDEN DOLAYI AÇ KALMAKTADIR... LÜTFEN SCRIPT ALICILARI BIRAZ DAHA UYANIK OLSUN.. piyasayı takip edip böyle insanların para kazanmasına göz yummasın

    Teşekkürler Mesut Akdağ
  • 14-06-2007, 12:42:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    uzaktan atma dostum. Bi suçlama yapacaksan isim ver lütfen
  • 14-06-2007, 12:43:54
    #3
    VVareze bir kaç örnek verir misin?
  • 14-06-2007, 12:48:47
    #4
    Üyeliği durduruldu
    arkdaşlar ben yakından takip eden biriyim warezi ama hiçbir zaman iki satır yerini editleyip kullanmışlığım yoktur her ne kadar htmlden fazla birşey bilmesemde sadece kendimi geliştirmek için takip ederim

    burda isim yazsam şu şunu desem kıyamet kopar hiç gerek yok sadece sizi bilgilendiriyorum
  • 14-06-2007, 12:51:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
    r3dl3g3nd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkdaşlar ben yakından takip eden biriyim warezi ama hiçbir zaman iki satır yerini editleyip kullanmışlığım yoktur her ne kadar htmlden fazla birşey bilmesemde sadece kendimi geliştirmek için takip ederim

    burda isim yazsam şu şunu desem kıyamet kopar hiç gerek yok sadece sizi bilgilendiriyorum
    adam böyle bir iş yapıyorsa bırak söylede kıyamet kopsun. Üstünden geçip gidilemeyecek bir konu
  • 14-06-2007, 12:51:49
    #6
    Misafir
    Hayır ''Çoğu'' Diyorsunuz.

    Bu büyük iftira.

    Link verin aksi taktirde yaptığınız büyük bir suçlamadır ve bir çok üye zan altındadır.Html den başka birşey bilmediğinizi söylüyorsunuz çoğunun yabancı scriptlerden edit olduğunu idda ediyorsunuz.

    Link vermenizi bekliyorum.
  • 14-06-2007, 13:03:50
    #7
    Misafir
    Hala bekliyorum.......
  • 14-06-2007, 13:10:37
    #8
    ****** ya katılıyorum % 50 satılan sitelerde kullanılan scriptler ware z
  • 14-06-2007, 13:30:38
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ******
    bnm html bilmem salak olup hangi scripttin hangi mantıkla çalışıp çalışmayacağı mantığını bilmiyo olmam değildir saygısızlık yapıyorsun ...

    kanıt1:
    borsapazar.com'da kısa bir süre önce çıkan açıktan sonra sunucudaki bütün scriptler alınmış kendini akıllı sanan birkaç kişide gizliden burada satıyor ...

    zuken ----> alsatpazar.com lütfen dikkatle inceleyin
    --------------------------------------------------
    nasıl bildiğime gelince borsapazarın sunucu haberini dostlarımdan öğrendim..
    pm ile satmaktadır bilmemkim kodlamış falan filan diyor yalan sunucuyu hackleyenlerden biri zaten paralı üyelik satan w_arez sitelerinde bu scriptleri görmek mümkün

    zukenin bahanesi:
    yok amcasının scriptiymiş yok görmesini istemiyormus ama satmasına izni varmış resmen yalan ... + en bariz tarafıda borsapazar haberini aldıktan sonra satmaya başlaması... 600 ytl mi ne istio