arkdaşlar merhaba;
ben r10daki script satışları hakkında gördüğüm bir yanlışı sizinle paylaşmak istedim umarım kısa sürede r10 yöneticileri bu hatanın önüne geçerler

$uan hala satışta bulunan pm ile demo istenen çoğu script w_arezdir
bununla birlikte yabancı null scriptler editlenmekte ben kodladım diye satan arkadaşlarda aramızda bulunmaktadır

hatta dahada ileri giden sözde webmaster olan script hackerlar demo adresi olarak hackledikleri siteyi vermekte ve kendi kodladığını iddaa etmektedir

dikkatimi çeken diğer nokta ise üyesi olduğum powerwarez.orgdan para verip elit üyelik almış olan webmasterlar burada bulunmakta emek hırsızlarının yaptığı işi editleyip editleyip burada satıyorlar

BEN BÖYLE İNSANLARIN PARA KAZANMASINA KARŞIYIM, GERÇEK CODERLAR BU SEBEPLERDEN DOLAYI AÇ KALMAKTADIR... LÜTFEN SCRIPT ALICILARI BIRAZ DAHA UYANIK OLSUN.. piyasayı takip edip böyle insanların para kazanmasına göz yummasın

Teşekkürler Mesut Akdağ