arkdaşlar ben yakından takip eden biriyim warezi ama hiçbir zaman iki satır yerini editleyip kullanmışlığım yoktur her ne kadar htmlden fazla birşey bilmesemde sadece kendimi geliştirmek için takip ederim
burda isim yazsam şu şunu desem kıyamet kopar hiç gerek yok sadece sizi bilgilendiriyorum
adam böyle bir iş yapıyorsa bırak söylede kıyamet kopsun. Üstünden geçip gidilemeyecek bir konu