R10.net siteye giriş
13
●381
- 06-02-2010, 11:57:59İki gündür siteye girişlerde sıkıntı yaşıyorum. Sitemize saldırımı var. Herhangibir bilgilendirme mesajı alan veya konu hakkında bilgisi olan var mı?
- 06-02-2010, 13:49:47Evet sitede genel olarak baktımda hem database error veriyor hemde zaman zaman şifreler kurcalanıyor galiba
bu konu diğer webmaster form sitelerinde de güncel konu onlar da R10 nun bu şekilde arıza vermesini konuşuyorlar - 06-02-2010, 18:50:25MisafirArkadaşlar sorun genel sorundur, sizin şifrelerinizi kimse çalmaya çalışmıyor veya farklı bir olay yok yani. Kısacası r10 bugünlerde sunucu kaynaklı sorun yaşamaktadır. Giriş sorunu yaşıyorsanız kullandıgınız tarayıcınızın geçmişini temizleyin, pc uzun süre açık kalmışsa resetleyin, DNS önbellekleri çerezleri silin öyle girmeye çalışın yine olmadı farklı tarayıcıları deneyin yine olmazsa pc çöpe atın yenisini alin

https://www.r10.net/1060393201-post5.html - 07-02-2010, 02:41:15Üyeliği durdurulduGenelde gece 3-4 gibi database hatası veriyor son bir haftadır, dün gece bi konu açtım,uzun bir yazıydı, gönder dedim database verdi o kadar yazı boşa gitti, geriye aldım sayfayı yine olmadı,foruma uzun yazılar yazan arkadaşlar göndermeden önce yazıyı kopyalasınlar tavsiyemdir
umarım düzelir

umarım düzelir