• 06-02-2010, 11:57:59
    #1
    İki gündür siteye girişlerde sıkıntı yaşıyorum. Sitemize saldırımı var. Herhangibir bilgilendirme mesajı alan veya konu hakkında bilgisi olan var mı?
  • 06-02-2010, 13:48:53
    #2
    Üyeliği durduruldu
    r10 dan bahsediyorsan tam bir bilgi sahibi değilim 2 gün önce database error veriyordu...
  • 06-02-2010, 13:49:47
    #3
    Evet sitede genel olarak baktımda hem database error veriyor hemde zaman zaman şifreler kurcalanıyor galiba
    bu konu diğer webmaster form sitelerinde de güncel konu onlar da R10 nun bu şekilde arıza vermesini konuşuyorlar
  • 06-02-2010, 18:46:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    evet bu sabah db error veriyordu.aradada maximum şifre hatasına ulaştın 15 dk seni köşeye alalım diyor
  • 06-02-2010, 18:48:42
    #5
    2 gündür genel olarak bir problem söz konusu.

    Bu sorunlar hal edilmektedir.

    Teşekkürler.
  • 06-02-2010, 18:50:25
    #6
    Misafir
    Arkadaşlar sorun genel sorundur, sizin şifrelerinizi kimse çalmaya çalışmıyor veya farklı bir olay yok yani. Kısacası r10 bugünlerde sunucu kaynaklı sorun yaşamaktadır. Giriş sorunu yaşıyorsanız kullandıgınız tarayıcınızın geçmişini temizleyin, pc uzun süre açık kalmışsa resetleyin, DNS önbellekleri çerezleri silin öyle girmeye çalışın yine olmadı farklı tarayıcıları deneyin yine olmazsa pc çöpe atın yenisini alin

    https://www.r10.net/1060393201-post5.html
  • 06-02-2010, 18:53:46
    #7
    Bu konular için çalışmalar devam etmektedir. Bu kadar büyük bir forumun arada bir sorun çıkarması normaldir..
  • 07-02-2010, 02:41:15
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Genelde gece 3-4 gibi database hatası veriyor son bir haftadır, dün gece bi konu açtım,uzun bir yazıydı, gönder dedim database verdi o kadar yazı boşa gitti, geriye aldım sayfayı yine olmadı,foruma uzun yazılar yazan arkadaşlar göndermeden önce yazıyı kopyalasınlar tavsiyemdir umarım düzelir
  • 07-02-2010, 03:00:04
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bende sürekli error almaya başladım.