Arkadaşlar sorun genel sorundur, sizin şifrelerinizi kimse çalmaya çalışmıyor veya farklı bir olay yok yani. Kısacası r10 bugünlerde sunucu kaynaklı sorun yaşamaktadır. Giriş sorunu yaşıyorsanız kullandıgınız tarayıcınızın geçmişini temizleyin, pc uzun süre açık kalmışsa resetleyin, DNS önbellekleri çerezleri silin öyle girmeye çalışın yine olmadı farklı tarayıcıları deneyin yine olmazsa pc çöpe atın yenisini alin
https://www.r10.net/1060393201-post5.html