Genelde gece 3-4 gibi database hatası veriyor son bir haftadır, dün gece bi konu açtım,uzun bir yazıydı, gönder dedim database verdi o kadar yazı boşa gitti, geriye aldım sayfayı yine olmadı,foruma uzun yazılar yazan arkadaşlar göndermeden önce yazıyı kopyalasınlar tavsiyemdir

umarım düzelir