• 30-01-2010, 12:23:36
    #1
    arkadaşlar siteme her gün iframe virüsü bulaşıyor.index dosyaları jsler herşeye bulaşıyor.ben temizliyorum yarın bakıyorum aynı şey.önlemenin bir yolu yok mu bunu :S
  • 30-01-2010, 12:43:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    siten hackleniyor olabilr bence FPT ve ütün şifreleri değiştir. Banada öyle olmuştu.
  • 30-01-2010, 12:45:48
    #3
    değiştim bakalım çözüm olacakmı:S
  • 30-01-2010, 12:50:30
    #4
    Linux kullan
  • 30-01-2010, 12:51:09
    #5
    Kodları temizle,FTP şifreni değiş sorun kalkacaktır.
  • 30-01-2010, 12:52:26
    #6
    linux kullanıyorum zaten =)
    şifreyi değiştim hatta ftp programını bile kaldırdım
  • 30-01-2010, 13:41:54
    #7
    Sunucuda virüs varsa sanada bulaşması normal. Hosting sağlayıcınızla görüşmenizi öneririm.
  • 30-01-2010, 13:45:44
    #8
    dursy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    linux kullanıyorum zaten =)
    şifreyi değiştim hatta ftp programını bile kaldırdım
    linux kullanıyorsan virüs sunucuda olabilir. JSler çalışmadan virüsü yayamıyor.
  • 30-01-2010, 14:41:41
    #9
    Bu virüsün nasıl bulaştığını çözdüm eğer FTP programı kullanıyorsan veya explorer klasör ün adres çubuğuna ftp.site.com yazıpta giriş yapıyorsan şifremi hatırla seçeneğini tıkladığın zaman 1 saat içinde siteye virüs giriyor