dursy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
linux kullanıyorum zaten =)
şifreyi değiştim hatta ftp programını bile kaldırdım
linux kullanıyorsan virüs sunucuda olabilir. JSler çalışmadan virüsü yayamıyor.