arkadaşLar bir sitem var ... biLiyorsunuz ki her pc nin çözünürLüğü farkLı...siteyi kendime göre ayarLadım ve süper görünyodu ...ekrana tam sığıyordu..ama başkasının pc sinden baktım..ekrana tam oturmuyorr...fuLLscreen oLmuyor yani..bunu nasıL düzeLtebiLirim...
sevgiLer..
fuLL screen görünmeyen site..
8
●652
- 20-05-2007, 20:39:37Üyeliği durdurulduhocam ayrıntıLı anLatman yada yararLanabiLeceğim bi kaynak var mı ..payLa$ırsan sevinirim..cidden çok berbat bi görünüm aLdı site =)osem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-05-2007, 21:03:49Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.hocam bu kodun görüntüyle ne alakası varCenkOyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

---
şu an genelde herkes 17" kullndıgı için buna uygun daha mantıklı geliyor. bende laptopta çalıstıgım için bende sorun yaşadım bu konuda sinir bozucu
- 20-05-2007, 22:45:07Üyeliği durduruldusitede kaymalar oluyor en dışa bir tablo yerleştir boyurlarını sağlam görüntü aldığın boyutlara göre ayarla örneğin 1024-768 çözünürlükte net görüntü alıyorsan 1024 genişliğinde bir tablo erleştir bu sayede 800-600 gibi çözünürlükte girinlerde kaymalar olmaz..
