• 20-05-2007, 00:46:51
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşLar bir sitem var ... biLiyorsunuz ki her pc nin çözünürLüğü farkLı...siteyi kendime göre ayarLadım ve süper görünyodu ...ekrana tam sığıyordu..ama başkasının pc sinden baktım..ekrana tam oturmuyorr...fuLLscreen oLmuyor yani..bunu nasıL düzeLtebiLirim...
    sevgiLer..
  • 20-05-2007, 00:54:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sitenin boyu ekranın boyutuna göre değişir. şu an için bilinen en küçük ekra 15' e boyutunu ayarla sitenin. table ları %100 yap. büyük ekranlarda da full görünür sanırım.
  • 20-05-2007, 10:56:42
    #3
    Misafir
    evet bencil olmamak lazım
  • 20-05-2007, 20:39:37
    #4
    Üyeliği durduruldu
    osem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitenin boyu ekranın boyutuna göre değişir. şu an için bilinen en küçük ekra 15' e boyutunu ayarla sitenin. table ları %100 yap. büyük ekranlarda da full görünür sanırım.
    hocam ayrıntıLı anLatman yada yararLanabiLeceğim bi kaynak var mı ..payLa$ırsan sevinirim..cidden çok berbat bi görünüm aLdı site =)
  • 20-05-2007, 20:41:16
    #5
    bence 17 inc e göre ayarla!
    birde bu meta kodu var yararlı olurmu bilmiyorum:

    <META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=windows-1254">
  • 20-05-2007, 21:00:24
    #6
    Değerleri yüzdelik dilime göre ayarlayabilirsen her bilgisayarda ekrana orantılı görüntüler oluşur, şekil bozulmaz fakat bu yeni başlayanlar için bir hayli zor iştir. Sabit değerler atayarak kullanmayı dene.
  • 20-05-2007, 21:03:49
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    CenkOyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence 17 inc e göre ayarla!
    birde bu meta kodu var yararlı olurmu bilmiyorum:
    <META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=windows-1254">
    hocam bu kodun görüntüyle ne alakası var
    ---
    şu an genelde herkes 17" kullndıgı için buna uygun daha mantıklı geliyor. bende laptopta çalıstıgım için bende sorun yaşadım bu konuda sinir bozucu
  • 20-05-2007, 21:14:30
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ayrıca benim bir önerim daha var site içindeki imagelerin boyutlarını küçült belki işe yarayablir.
  • 20-05-2007, 22:45:07
    #9
    Üyeliği durduruldu
    sitede kaymalar oluyor en dışa bir tablo yerleştir boyurlarını sağlam görüntü aldığın boyutlara göre ayarla örneğin 1024-768 çözünürlükte net görüntü alıyorsan 1024 genişliğinde bir tablo erleştir bu sayede 800-600 gibi çözünürlükte girinlerde kaymalar olmaz..