bence 17 inc e göre ayarla!
birde bu meta kodu var yararlı olurmu bilmiyorum:
<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=windows-1254">
hocam bu kodun görüntüyle ne alakası var

---
şu an genelde herkes 17" kullndıgı için buna uygun daha mantıklı geliyor. bende laptopta çalıstıgım için bende sorun yaşadım bu konuda sinir bozucu