arkadaşLar bir sitem var ... biLiyorsunuz ki her pc nin çözünürLüğü farkLı...siteyi kendime göre ayarLadım ve süper görünyodu ...ekrana tam sığıyordu..ama başkasının pc sinden baktım..ekrana tam oturmuyorr...fuLLscreen oLmuyor yani..bunu nasıL düzeLtebiLirim...
sevgiLer..