• 13-05-2007, 09:11:57
    #1
    elimdeki bir domaine dizin kurdum bir süre sonra 1-2 saat içinde deli gibi CPU kullanmaya başladı. Host şirketim beni uyardı scripttendir diye siteyi sildim ve domaini boşta bıraktım. Fakat bugün sunucudan otomatik mail gelmiş, boştaki domain bir gecede 540 mb. band kullanmış.

    nasıl olduğunu çözemiyoruz, buna benzer sorunla karşılaşan arkadaşlar oldumu acaba?
  • 13-05-2007, 11:33:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ddoscu veletler olmasın
  • 13-05-2007, 11:37:55
    #3
    hit yada saldırı yok. nasıl olduğunu hala anlayamadık.
  • 13-05-2007, 11:40:37
    #4
    Domain üzerinden SMTP mail gönderiliyor olmasın.
  • 13-05-2007, 12:28:53
    #5
    Üyeliği durduruldu
    CYBEЯAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ddoscu veletler olmasın
  • 14-05-2007, 11:56:03
    #6
    Misafir
    Benim bir hitlistim vardı

    www.domainim.com/a.gif i çağırıyordu sitelerini ekleyenler.

    Bir gün hitlisti kapattım.Domaini bir arkadaşın sunucuya yonlendırdım.Dedi abi domain %40 cpu yiyor.Nasıl olur dedim bomboş domain dedim.

    Meğerse kodları sitelerine ekleyen yaklaşık 300 webmasterin sitesinden a.gif dosyası çağırlmaya çalışılıyormuş sürekli.
  • 14-05-2007, 14:07:23
    #7
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bir hitlistim vardı

    www.domainim.com/a.gif i çağırıyordu sitelerini ekleyenler.

    Bir gün hitlisti kapattım.Domaini bir arkadaşın sunucuya yonlendırdım.Dedi abi domain %40 cpu yiyor.Nasıl olur dedim bomboş domain dedim.

    Meğerse kodları sitelerine ekleyen yaklaşık 300 webmasterin sitesinden a.gif dosyası çağırlmaya çalışılıyormuş sürekli.
    ******, benim domainde önceden toplist idi sonradan dizine çevirdim. fakat bunu yapmadan önce bir arkadaşa satmıştım domaini, domain 2 ay boş kaldı. sonra pr değerine bakalım dedik, ne görelim boş domain pr4 olan bir domaine yönlenmiş ve pr değeri fake pr4 olmuş. sonra ben arkadaştan domaini geri aldım ve dizin kurdum.

    kurar kurmaz doamin kendiliğinden ip değiştirmeye başladı, değişim 1-2 dk. sürüyordu ve tekrar eski halina dönüyordu. nereden kaynaklandığını kimse anlayamadı, sonraları bu değişim kesildi ve düzeldi bende dizin kurdum. gel görki acayip CPU yiyor . hala sorunun nereden kaynaklandığını çözebilmiş değiliz, domaini panelden terminate etmek zorunda kaldım