elimdeki bir domaine dizin kurdum bir süre sonra 1-2 saat içinde deli gibi CPU kullanmaya başladı. Host şirketim beni uyardı scripttendir diye siteyi sildim ve domaini boşta bıraktım. Fakat bugün sunucudan otomatik mail gelmiş, boştaki domain bir gecede 540 mb. band kullanmış.
nasıl olduğunu çözemiyoruz, buna benzer sorunla karşılaşan arkadaşlar oldumu acaba?