Benim bir hitlistim vardı
www.domainim.com/a.gif i çağırıyordu sitelerini ekleyenler.
Bir gün hitlisti kapattım.Domaini bir arkadaşın sunucuya yonlendırdım.Dedi abi domain %40 cpu yiyor.Nasıl olur dedim bomboş domain dedim.
Meğerse kodları sitelerine ekleyen yaklaşık 300 webmasterin sitesinden a.gif dosyası çağırlmaya çalışılıyormuş sürekli.