Benim bir hitlistim vardı

www.domainim.com/a.gif i çağırıyordu sitelerini ekleyenler.

Bir gün hitlisti kapattım.Domaini bir arkadaşın sunucuya yonlendırdım.Dedi abi domain %40 cpu yiyor.Nasıl olur dedim bomboş domain dedim.

Meğerse kodları sitelerine ekleyen yaklaşık 300 webmasterin sitesinden a.gif dosyası çağırlmaya çalışılıyormuş sürekli.