Arkadaşlar ben webmasterlar'ın mail adreslerini toplamam lazım. acaba bunu nasıl yapabilir. Toplu mail ile bazı bilgiler yollamak için.
Benim kayıt olmadığım sitelerden, kişilerden ve firmalardan mail geliyor. Bunları nasıl yapıyorlar yardımcı olursanız sevinirim.
Mail adresi nasıl toplayabilirim
5
●494
- 22-12-2009, 18:33:03Üyeliği durdurulduarkadaşlar benim anlamadığım 3 tane konu açtım -10 rep aldım. yani birşey danışmak yasakmıdır. Belki bazı işlerim var. Bu direk spamcılıkla suçlamak yanlış bence. İnsanların hevesini kırmak isteyen çok kişi var. Ben eğer birşeyler yapmak istiyorsam. Güzel ce cevap verin bende bunu anliyim. tek bi konuda -10 rep almak çok üzdü beni ve bi daha birşeyde sormayacağım. şuana kadar yapılan orumlar yeterli oldu. Mod arkadaşlar konuyu kilitlerlerse sevinirim.
- 22-12-2009, 18:42:06spam yapmak için toplamiyorum diyorsun amadjfatih08 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
djfatih08 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
komik durmuyormu bu ?
niyetin belli, spam yapmak. r10 yönetimi bu konuyu tasvip etmemekte.