• 21-12-2009, 21:12:54
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ben webmasterlar'ın mail adreslerini toplamam lazım. acaba bunu nasıl yapabilir. Toplu mail ile bazı bilgiler yollamak için.

    Benim kayıt olmadığım sitelerden, kişilerden ve firmalardan mail geliyor. Bunları nasıl yapıyorlar yardımcı olursanız sevinirim.
  • 22-12-2009, 02:15:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Spam yapmak hiç hoş bir şey değil. Webmaster'lar tarafından bu tutumunuz hoş karşılanmaz. Bazı kişiler kendi sitelerine üye olan kişilerin bilgilerini pazarlıyor ne yazık ki. Ya da botlarla sitelerdeki mail adreslerini tarıyor.
  • 22-12-2009, 02:32:17
    #3
    Web master sitelerinden tek tek toplayarak...
  • 22-12-2009, 14:07:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bazı mail çekme programları var hatta geçen birisi r10'da satıyordu alışveriş bölümünde.İstediğin forumdan mail adresleri çekiyorsun
  • 22-12-2009, 18:33:03
    #5
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar benim anlamadığım 3 tane konu açtım -10 rep aldım. yani birşey danışmak yasakmıdır. Belki bazı işlerim var. Bu direk spamcılıkla suçlamak yanlış bence. İnsanların hevesini kırmak isteyen çok kişi var. Ben eğer birşeyler yapmak istiyorsam. Güzel ce cevap verin bende bunu anliyim. tek bi konuda -10 rep almak çok üzdü beni ve bi daha birşeyde sormayacağım. şuana kadar yapılan orumlar yeterli oldu. Mod arkadaşlar konuyu kilitlerlerse sevinirim.
  • 22-12-2009, 18:42:06
    #6
    djfatih08 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ben webmasterlar'ın mail adreslerini toplamam lazım. acaba bunu nasıl yapabilir. Toplu mail ile bazı bilgiler yollamak için.

    Benim kayıt olmadığım sitelerden, kişilerden ve firmalardan mail geliyor. Bunları nasıl yapıyorlar yardımcı olursanız sevinirim.
    spam yapmak için toplamiyorum diyorsun ama


    djfatih08 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ben webmasterlar'ın mail adreslerini toplamam lazım. Toplu mail ile bazı bilgiler yollamak için.
    komik durmuyormu bu ?
    niyetin belli, spam yapmak. r10 yönetimi bu konuyu tasvip etmemekte.