arkadaşlar benim anlamadığım 3 tane konu açtım -10 rep aldım. yani birşey danışmak yasakmıdır. Belki bazı işlerim var. Bu direk spamcılıkla suçlamak yanlış bence. İnsanların hevesini kırmak isteyen çok kişi var. Ben eğer birşeyler yapmak istiyorsam. Güzel ce cevap verin bende bunu anliyim. tek bi konuda -10 rep almak çok üzdü beni ve bi daha birşeyde sormayacağım. şuana kadar yapılan orumlar yeterli oldu. Mod arkadaşlar konuyu kilitlerlerse sevinirim.