Arkadaşlar ben webmasterlar'ın mail adreslerini toplamam lazım. acaba bunu nasıl yapabilir. Toplu mail ile bazı bilgiler yollamak için.
Benim kayıt olmadığım sitelerden, kişilerden ve firmalardan mail geliyor. Bunları nasıl yapıyorlar yardımcı olursanız sevinirim.
spam yapmak için toplamiyorum diyorsun ama
Arkadaşlar ben webmasterlar'ın mail adreslerini toplamam lazım. Toplu mail ile bazı bilgiler yollamak için.

komik durmuyormu bu ?
niyetin belli, spam yapmak. r10 yönetimi bu konuyu tasvip etmemekte.