Sizce Hangi Tema ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce Hangi Tema ?
12
●
714
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Sizce Hangi Tema ?
1
2
20-12-2009, 16:52:15
#10
Ous
Sharkie adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
selamlar hocam çilek2 tema harika ve çok beğendim desem yeridir :S acaba temayı verme imkanın var mı hocam paylaşabilirsense çok ama çok sevinirim.çok güzel gerçekten.
Çilek2 temayı
http://www.unililer.com/forum/HER-TE...D-54496-1.html
bu sitedeki gibi sol menü sabit kalırsa ve sağ taraf değşirse çok güzel durur hocam bence.
Dostum o senin dediğin vBulletin değil ki ayrıca Çilek v2 temanın yapımcısı ben değilim .
By.MehmetALi Diye Birisi. Orjinal Halini milon4.com'da bulabilirsin.
20-12-2009, 17:18:16
#11
aYpbW
çilek v1 teması güzel ama üst taraf biraz kaymış
20-12-2009, 17:20:26
#12
Ous
aYpbW adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çilek v1 teması güzel ama üst taraf biraz kaymış
Bir ss Çekip Upload Edebilirmisiniz? Benim Ekran Çözünürlüğümde sorun yok sanırım. Kayan yeri görmek istiyorum
20-12-2009, 17:42:22
#13
triposi
v1 daha sade daha güzel gibi.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler