• 20-12-2009, 16:52:15
    #10
    Sharkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar hocam çilek2 tema harika ve çok beğendim desem yeridir :S acaba temayı verme imkanın var mı hocam paylaşabilirsense çok ama çok sevinirim.çok güzel gerçekten.

    Çilek2 temayı http://www.unililer.com/forum/HER-TE...D-54496-1.html bu sitedeki gibi sol menü sabit kalırsa ve sağ taraf değşirse çok güzel durur hocam bence.
    Dostum o senin dediğin vBulletin değil ki ayrıca Çilek v2 temanın yapımcısı ben değilim .

    By.MehmetALi Diye Birisi. Orjinal Halini milon4.com'da bulabilirsin.
  • 20-12-2009, 17:18:16
    #11
    çilek v1 teması güzel ama üst taraf biraz kaymış
  • 20-12-2009, 17:20:26
    #12
    aYpbW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çilek v1 teması güzel ama üst taraf biraz kaymış
    Bir ss Çekip Upload Edebilirmisiniz? Benim Ekran Çözünürlüğümde sorun yok sanırım. Kayan yeri görmek istiyorum
  • 20-12-2009, 17:42:22
    #13
    v1 daha sade daha güzel gibi.