Konu
Sizce Hangi Tema ?
20-12-2009, 17:20:26
#12
Ous
aYpbW adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çilek v1 teması güzel ama üst taraf biraz kaymış
Bir ss Çekip Upload Edebilirmisiniz? Benim Ekran Çözünürlüğümde sorun yok sanırım. Kayan yeri görmek istiyorum