aYpbW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çilek v1 teması güzel ama üst taraf biraz kaymış
Bir ss Çekip Upload Edebilirmisiniz? Benim Ekran Çözünürlüğümde sorun yok sanırım. Kayan yeri görmek istiyorum