selamlar hocam çilek2 tema harika ve çok beğendim desem yeridir :S acaba temayı verme imkanın var mı hocam paylaşabilirsense çok ama çok sevinirim.çok güzel gerçekten.
Çilek2 temayı
http://www.unililer.com/forum/HER-TE...D-54496-1.html bu sitedeki gibi sol menü sabit kalırsa ve sağ taraf değşirse çok güzel durur hocam bence.
Dostum o senin dediğin vBulletin değil ki ayrıca Çilek v2 temanın yapımcısı ben değilim .
By.MehmetALi Diye Birisi. Orjinal Halini milon4.com'da bulabilirsin.